Gezellig nieuw initiatief: Maandelijkse Koffieochtend, elke 3e vrijdag van de maand
Gezellig nieuw initiatief:
Maandelijkse Koffieochtend
Namens de Liduinagroep en onze KBO hebben Sofia Gijzen en Thea van
Heumen een nieuwe activiteit georganiseerd:
een vrije inloop (en uitloop) koffieochtend in het kerkzaaltje
Toegankelijk voor iedereen, lid of geen lid, jong of oud, rechts of links.
De gezellige ochtend-bijeenkomsten worden gehouden:
– Elke 3e
vrijdag van de maand
– Van 10.30 tot 12.00 uur
– Voor €1.- per kopje koffie of thee met een koekje
– om samen bij te praten, een spelletje, Rummikub?
– u hoeft zich niet op te geven, vrije inloop.
– toegang door de achteringang , (dus naast de pastorie het hek door naar achteren).
De voorlopig vastgestelde data zijn 16 jan., 20 febr., 20 maart, 17 apr, 15 mei.
Deze data worden ook opgenomen in de agenda die elke maand in deze Nieuwsbrief verschijnt.
Komt ook u eens?