Wandelen met Vincent Quint

De mei wandeling liep door de bossen en de tuinen van kasteel Zuylenstein in Amerongen. Ook nu weer met een clubje enthousiaste en fitte
KBO leden. Heerlijk ontspannen in de natuur. Omdat ik zelf in juni op
vakantie ben wil ik de eerstvolgende wandeling houden op donderdag 2
juli. Start om 10 uur vanaf de Slaperdijk aan het einde van de Dijkstraat
in Veenendaal. We lopen dan door de Amerongse bossen. U hoeft zich
niet op te geven. Ik zie wel wie er meegaat. Iedereen is welkom.
Vincent Quint