Eten in het zaaltje van de Salvatorkerk
Elke 4e dinsdag van de maand (behalve in juli, aug. en dec.)
Gaan we met maximaal 12 gasten hier eten. Wat houdt e.e.a. in?
Ca. 17:15 uur komt u dan naar ‘t zaaltje en het duurt tot ongeveer 19:00 -19:30 uur.
De tafels staan dan gedekt voor het diner dat meestal bestaat uit 3 gangen en
koffie/thee na. Bij binnenkomst betaalt u € 7,- p.p. en zoekt u een plaatsje.
Iedereen is bij ons van harte welkom, u komt alleen of samen met uw man/vrouw/
vriend/vriendin. Het is altijd heel gezellig om zo samen te eten en er wordt zeker
ook veel met elkaar gesproken over van alles en nog wat. Denkt u nu: “maar ik ben
niet (praktiserend) RK?”. Ook dan bent u als KBO-er van harte welkom. Tot uiterlijk
de zondag ervoor kunt u zich bij mij aanmelden via: ciscaroskamp@hotmail.com of
via 06 – 49 62 62 24. Onze koks zijn Hannie v. Basten en Betty Quint. Ria Kuijer en ik
zijn uw gastvrouwen. Komt u ook een keer bij ons eten? Het zal u zeker bevallen.
Wij zien u graag 24 febr. of in een andere maand, in ‘t zaaltje bij de de Salvatorkerk.
Namens ons team, Cisca Groothedde-Roskamp.